1. Katalog produktů a výběr zboží
Produkty jsou v našem internetovém obchodě uspořádány podle druhu (např. Čaje a kávy, koření, kosmetika, …) a podle výrobce (např. Organic India, Ecce Vita, Inveda, …). Po kliknutí na název nebo obrázek produktu se otevře detailní stránka produktu, kde najdete všechny informace o jeho složení, způsobu užívání nebo použití, balení, zemi původu a podobně. Po kliknutí na tlačítko Přidat do košíku bude produkt přidán do nákupního košíku. Ten zobrazíte kliknutím na odkaz umístěný v pravém horním rohu.

2. Nákupní košík
Na stránce nákupního košíku máte možnost zkontrolovat objednávané produkty a počet kusů, případně tyto údaje upravit. Pokud jsou počty a objednávané zboží v pořádku, můžete pokračovat k objednávkovému formuláři.

3. Odeslání objednávky
Pro úspěšné vyřízení vaší objednávky je třeba vyplnit několik údajů nutných k doručení objednávaných produktů. Pokud máte zájem, můžete si u nás vytvořit účet a získat tak přístup k historii objednávek a automatickému vyplňování údajů. Vaše osobní údaje chráníme ve smyslu platné legislativy.

4. Způsob dopravy
Na stejné stránce se také vypočítá cena doručení (poštovného). Doručení Českou poštou stojí 90 Kč, doručení na výdejní místo Zásilkovna.cz stojí 50 Kč a doručení kurýrem DPD stojí 85 Kč. Doručení je zdarma pro objednávky nad 1400 Kč. Více o způsobech dopravy naleznete na stránce Doprava a platba.

5. Způsoby platby
Za objednávané produkty je možné zaplatit předem bankovním převodem na účet, platební kartou online nebo na dobírku (při doručení). Platba na dobírku (při doručení) je zpoplatněna částkou 25 Kč. Při platbě bankovním převodem na účet Vám všechny informace nutné k pokrytí objednávky zašleme e-mailem spolu s potvrzením přijetí objednávky.

6. Doručení
Produkty odesíláme zpravidla do 48 hodin od objednání. Při platbě převodem na bankovní účet je zásilka odesílána až po přijetí platby za objednávku. Vaše zásilka by vám měla být doručena následující pracovní den po odeslání, nejpozději však do dvou pracovních dnů.

7. Převzetí zboží od přepravce
Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte e-mailem či telefonicky. Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď e-mailem, telefonicky nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce.