Vrácení zboží

Pokud si přejete zboží vrátit, můžete od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodu.

Od smlouvy můžete odstoupit také před dodáním zboží.

Jak mohu zboží vrátit?

Odstoupit od smlouvy můžete písemně nebo e-mailem. Pro vrácení zboží můžete použít náš formulář.

Zboží zašlete na adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovenská republika. Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.

Jak probíhá vrácení peněz?

Platbu včetně nákladů na doručení a dalších poplatků vám vrátíme nejpozději do 14 dnů. Platbu vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste za objednávku zaplatili. Pokud si přejete, aby vám byla platba vrácena na váš bankovní účet, uveďte číslo účtu ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

Pokud jste si vybrali jiný způsob doručení než nejlevnější běžný způsob doručení, dodatečné náklady na dražší způsob doručení vám nebudou vráceny.

Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Upozorňujeme, že kupující odpovídá za snížení hodnoty a poškození zboží.

Kdy není možné od smlouvy odstoupit?

Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu není možné, pokud jste zboží zakoupili jako podnikatelský subjekt.

Rovněž není možné odstoupit od smlouvy, jejíž předmětem je:

  • dodání zboží na míru;
  • dodání zboží, které podléhá rychlému znehodnocení nebo rychlé zkáze;
  • dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, pokud byl ochranný obal po dodání porušen.

Výměna zboží

Z technických příčin nemůžeme zboží po dodání vyměnit. Pokud již bylo zboží doručeno a vy si přejete jiné, je nutné vytvořit novou objednávku. Při vrácení nechtěného zboží postupujte stejně jako při odstoupení od smlouvy.

Reklamace

Má dodané zboží výrobní vadu nebo se vada projevila v záruční době 24 měsíců? Zboží můžete reklamovat.

Jak mohu reklamovat zboží?

Reklamaci (práva z odpovědnostni za vady) můžete uplatnit písemně nebo e-mailem.

Zboží zašlete na adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovenská republika. Balíky zaslané na dobírku nebudou přijaty.

Jak probíhá reklamace?

Nejpozději do 30 dnů od přijetí zboží bude vaše reklamace vyřízena, nejčastěji výměnou zboží nebo vrácením kupní ceny zboží.

Dalšími způsoby vyřízení reklamace jsou: předání opraveného zboží, vyplacení přiměřené slevy z ceny zboží, písemná výzva k převzetí zboží nebo odůvodněné zamítnutí reklamace.

Kdo zajišťuje doručení zboží pro účely reklamace?

Doručení zboží k reklamaci zajišťuje kupující. Uvědomujeme si, že existence výrobní či jiné vady je nepříjemná, ale ne všechny reklamace zboží jsou oprávněné, proto nezajišťujeme dodání zboží k reklamaci na náš účet.

Kdo nese náklady na reklamaci?

Náklady na doručení zboží k reklamaci nese kupující. V případě uznané reklamace nese náklady na reklamaci prodávající, zaplacené poštovné vám bude vráceno po vyřízení reklamace.

Pro účely proplacení nákladů na doručení zboží si prosím uschovejte doklad o zaplacení.